مرز مهران / آخرین اخبار: مرز مهران بازگشایی شد

حمل و نقل و راه ها 🔥 ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ بدون دیدگاه

مرز مهران / آخرین اخبار: مرز مهران بازگشایی شد

مرز مهران: در این مطلب از بخش اخبار راه ها در وب سایت نایریکا به آخرین اخبار مربوط به مرز مهران, بازگشایی مرز مهران, تغییر نام مرز مهران, نام جدید مرز مهران می پردازیم.

این مطلب با جدیدترین اخبار مربوط به مرز مهران به روز می شود.

با ما همراه باشید.

مرز مهران, بازگشایی مرز مهران, تغییر نام مرز مهران, نام جدید مرز مهران

مرز مهران, بازگشایی مرز مهران, تغییر نام مرز مهران, نام جدید مرز مهران, بسته شدن مرز مهران


دمای مرز مهران تا چند روز آینده به ۵۰ درجه خواهد رسید

۱۴۰۲/۵/۳

کارشناس پیش بینی هواشناسی ایلام: طی روزهای آینده هوای مناطق مختلف استان ایلام گرم می‌شود و در این بین دمای هوا مناطق جنوبی استان از ۵۰ درجه هم فراتر خواهد رفت.

موج گرما تا روزجمعه در استان ایلام ادامه دارد./مهر


مرز مهران بازگشایی شد

۱۳۹۹/۲/۱۸

عمر الوائلی، رئیس هیأت گذرگاه های مرزی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که مبادلات تجاری میان ایران و عراق از طریق مرز مهران-زرباطیه به صورت دو روز در هفته از سرگرفته شد


پایانه مرز مهران به نام سردار شهید قاسم سلیمانی تغییر یافت

۱۳۹۸/۱۰/۱۶

بزرگترین دروازه ورود و خروج زوار کربلا معلی به نام سردار قاسم سلیمانی تغییر یافت

نورالله دلخواه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،گفت: طی مراسمی با حضور فرماندار شهرستان مهران و مقامات ارشد استان ایلام، پایانه مرزی مهران به صورت رسمی به نام سردار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شد.

او با بیان اینکه این اقدام به پیشنهاد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و با موافقت وزیر محترم راه و شهرسازی و با پیگیری‌های استاندار ایلام انجام شده است، اظهار کرد: دشمنان ما باید بدانند که هموطنان ما در هر کجای دنیا که باشند، برای خودشان یک قاسم سلیمانی بالقوه هستند.

دلخواه مطرح کرد: حاج قاسم سلیمانی سردار رشید اسلام یک تفکر بود که نشأت گرفته از نهضت تاسوعا و عاشورا امام حسین (ع) است و دشمنان نمی‌توانند این تفکر را از ملت ایران بگیرند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام بیان کرد: پایانه مرزی مهران یکی از گذرگاه‌های مهم عتبات و عالیات است.

توجه: مطالب بخش پزشکی و سلامت سایت نایریکا فقط جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارند. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان کرد.
Subscribe
Notify of
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments