وام مسکن ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴: مبلغ، شرایط و اقساط / وام مسکن ۷۰۰ و ۴۰۰ میلیونی

مسکن ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ بدون دیدگاه

وام مسکن ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴: مبلغ، شرایط ، ثبت نام و اقساط / آخرین اخبار وام مسکن ۷۰۰ و ۴۰۰ میلیونی / وام مسکن با سند خانه / طرح جدید

وام مسکن ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴ : در این مطلب از بخش اخبار اقتصادی وبسایت نایریکا به وام مسکن ۷۰۰ میلیونی, وام مسکن ۴۰۰ میلیونی, مبلغ وام مسکن ۱۴۰۳, مبلغ وام مسکن ۱۴۰۴و ۱۴۰۵, جدول وام مسکن ۱۴۰۳, جدول وام مسکن ۱۴۰۴ و ۱۴۰۵, طرح جدید وام بانک مسکن, شرایط گرفتن وام مسکن با سند خانه, بانک مسکن وام, ثبت نام وام مسکن, شرایط وام مسکن, وام خرید مسکن, وام مسکن چقدر است, اقساط وام مسکن, مبلغ وام مسکن, قسط وام مسکن, وام بنیاد مسکن, وام مسکن بنیاد شهید, وام مسکن جوانان, وام مسکن بانک سامان می پردازیم.

این مطلب با جدیدترین اخبار مربوط به وام مسکن به روز می شود.

برای دسترسی سریع به محتوای متن از لینکهای زیر استفاده کنید:

با ما همراه باشید.

وام مسکن 700 میلیونی, وام مسکن 400 میلیونی, مبلغ وام مسکن 1402, مبلغ وام مسکن 1403, مبلغ وام مسکن 1404, مبلغ وام مسکن با سند خانه, جدول وام مسکن 1402, جدول وام مسکن 1403, جدول وام مسکن 1404, طرح جدید وام بانک مسکن, شرایط گرفتن وام مسکن با سند خانه, بانک مسکن, بانک مسکن وام, وام مسکن, وام مسکن 1403, وام مسکن 1404, ثبت نام وام مسکن, شرایط وام مسکن, وام خرید مسکن, وام مسکن چقدر است, اقساط وام مسکن, مبلغ وام مسکن, قسط وام مسکن, وام بنیاد مسکن, بنیاد مسکن, وام مسکن بنیاد شهید, وام مسکن جوانان, وام مسکن بانک سامان

وام مسکن ۷۰۰ میلیونی, وام مسکن ۴۰۰ میلیونی, مبلغ وام مسکن ۱۴۰۳, مبلغ وام مسکن ۱۴۰۴, مبلغ وام مسکن با سند خانه, جدول وام مسکن ۱۴۰۳, جدول وام مسکن ۱۴۰۴, طرح جدید وام بانک مسکن, شرایط گرفتن وام مسکن با سند خانه, بانک مسکن وام, وام مسکن ۱۴۰۳, وام مسکن ۱۴۰۴, ثبت نام وام مسکن, شرایط وام مسکن, وام خرید مسکن, وام مسکن چقدر است, اقساط وام مسکن, مبلغ وام مسکن, قسط وام مسکن, وام بنیاد مسکن, وام مسکن بنیاد شهید, وام مسکن جوانان, وام مسکن بانک سامان


نرخ وام مسکن در تهران اعلام شد

۱۴۰۲/۱۲/۱۴

حسین جنتی، مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران:

نرخ وام مسکن تنها در استان تهران ۲۰۰ میلیون تومان است و در سایر شهرهای تهران همانند استان های دیگر ۱۰۰ میلیون تومان تعیین شده است|  باشگاه خبرنگاران جوان


وام ۲۰۰ میلیونیِ ودیعه مسکن برای مستاجران تهرانی

۱۴۰۲/۱۲/۱۴

معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان تهران:

متقاضیان دریافت تسهیلات تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان برای تهران و ۱۰۰ میلیون تومان برای سایر شهرهای این استان باید درسامانه مربوطه نام‌نویسی و مدارک مورد نیاز را بارگذاری کنند.

متقاضی باید متأهل و دارای اجاره‌نامۀ رسمی یا اجاره‌نامۀ ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات و دارای رمز رهگیری باشد.

متقاضی و همسرش متعهد هستند که در زمان نام‌نویسی، فاقد مسکن و یا زمین مسکونی باشند و چنانچه هر زمان سابقۀ مالکیت او محرز شود از فرآیند پرداخت تسهیلات حذف خواهند شد.


افزایش ۲ برابری پرداخت وام ودیعه مسکن در سال ۱۴۰۲

۱۴۰۲/۱۲/۱۴

بر اساس اعلام بانک مرکزی، از تیرماه سال ۱۴۰۱ تاکنون حدود ۲۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات ودیعه مسکن با هدف تنظیم بازار اجاره مسکن و حمایت از مستاجرین به ۳۹۳ هزار و ۸۵۰ نفر پرداخت شده است.

طی سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ مجموعاً ۴۵۴ هزار و ۳۵۸ متقاضی به مبلغ ۱۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان موفق به دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن از محل منابع مالی اختصاص یافته به ستاد ملی مقابله با کرونا شده بودند.

تسهیلات کمک ودیعه مسکن در قالب قانون جهش تولید مسکن به متقاضیان واجد الشرایط معرفی شده از طریق سامانه وزارت راه و شهرسازی که دارای اجاره‌نامه رسمی یا اجاره‌نامه ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات (دارای کد رهگیری) می‌باشند پرداخت می‌شود.| ایرنا


وام ۵۵۰ میلیونی، زندگی در روستا را جذاب می‌کند؟ اقساط ۸ میلیون تومانی؛ فراتر از توان متقاضیان

۱۴۰۲/۱۱/۲۸

بحث پرداخت تسهیلات ۵۵۰ میلیونی روستایی که از آبان امسال به فراموشی سپرده شده بود، بار دیگر با صحبت‌های معاون بازسازی بنیاد مسکن نقل محافل شده است. مجید جودی در این باره اعلام کرده است که بنیاد مسکن به متقاضیانی که قصد بازگشت از شهر به روستاها را دارند، یک قطعه زمین و تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومانی می‌دهد.

بر اساس دیگر گفته‌های مجید جودی، معاون بازسازی بنیاد مسکن، اقساط وام مهاجرت معکوس به روستا با سود ۱۸ درصدی محاسبه می‌شود و اگر دیگر مراحل نیز مطابق با طرح نهضت ملی مسکن پیش رود تسهیلات بازپرداختی ۲۰ ساله خواهد داشت. به این ترتیب، اقساط وام مهاجرت معکوس به روستا با تخمین اطلاعات فعلی ماهانه هشت میلیون و ۴۸۸ هزار تومان پیش‌بینی می‌شود.

در حالی‌که دولت هنوز چاره‌ای برای تکمیل زیرساخت روستاها نیاندیشیده است آیا پرداخت این تسهیلات می‌تواند به‌صورت گسترده موجب مهاجرت دوباره مردم به روستا شود؟| تجارت‌نیوز


جزئیات وام مهاجرت معکوس به روستاها

۱۴۰۲/۱۱/۲۵

«جودی» معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی: سامانه ثبت‌نام تحویل زمین در روستاها به‌زودی بازگشایی می‌شود. یک میلیون قطعه زمین در این طرح به مردم واگذار می‌شود. تاکنون ۶۰۰ هزار قطعه زمین تملک شده که به‌صورت اجاره ۹۹ ساله به واجدان شرایط واگذار خواهد شد.

متقاضیان می‌توانند برای ساخت واحد مسکونی در این زمین‌ها از وام ۵۵۰ میلیون تومان نهضت ملی مسکن با سود ۱۸ درصدی استفاده کنند. البته می‌توانند از وام ۳۵۰ میلیون تومانی مسکن روستایی با سود ۵ درصدی نیز برای ساخت و ساز استفاده کنند.| تسنیم


وام مسکن روستایی ۳۵۰ میلیون تومانی همچنان پرداخت نمی‌شود!

۱۴۰۲/۱۰/۱۹

دولت مدتی پیش اعلام کرد که سقف وام مسکن روستایی را به ۳۵۰ میلیون تومان افزایش داده است؛ با این حال اکنون مردم می‌گویند برخی شعب بعد از گذشت حدود یک هفته از زمان ابلاغ دستوالعمل وام، از پرداخت این تسهیلات با سقف جدید امتناع می‌کنند. در این میان، بنیاد مسکن نیز در این زمینه سکوت کرده و آماری نیز در این زمینه منتشره نمی‌شود.

به‌نظر می‌آید با این شرایط وعده‌های دولت در زمینه برنامه‌ریزی برای بازار مسکن به‌ویژه در زمینه تسهیلات، بدون فراهم کردن زیرساخت‌ها، وعده‌ای بیش نباشد و در نهایت موتور خرید و ساخت مسکن را با شرایط فعلی به حرکت در نخواهد آورد!| تجارت‌نیوز


وام ودیعه مسکن ۲ برابر شد

۱۴۰۲/۹/۲۸

بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار سقف پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن توسط شبکه بانکی از ۴۰۰ هزار میلیارد ریال به ۸۰۰ هزار میلیارد ریال افزایش یافت.

همچنین سقف فردی تسهیلات بهسازی و نوسازی مسکن روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت به ۳ و نیم میلیارد ریال افزایش یافت.


قسط ۳۵میلیون تومانی وام مسکن یعنی مسخره کردن مردم

۱۴۰۲/۸/۲۹

جمهوری اسلامی نوشت: وام مسکن با اقساط ۳۵ میلیونی به معنای مسخره کردن مردم است. قسط ماهانه وام ۹۶۰ میلیون تومانی بانک مسکن حدود ۳۵ میلیون تومان می‌شود. با این وضعیت، نه فقط کارگران که حتی عمده کارمندان بخش خصوصی و دولتی با حقوق حداکثر ۹ تا ۱۵ میلیونی توان پرداخت چنین اقساطی را ندارند.


وزیر اسبق راه و شهرسازی: وام های مسکن جوک است!

۱۴۰۲/۸/۲۷

علی عبدالعلی زاده وزیر راه و شهرسازی در دولت هفتم و هشتم در پاسخ به این پرسش جماران که آیا این وام ها گره ای از معضل بازار مسکن باز می کند، گفت: چند درصد از قیمت مسکن را تامین می کند؟ در پروژه هرمزگان که وزارت مسکن جایگزین مالک شد که بسازد و تمام شود، آخرین برجی که ساختند ۲۶۰ میلیون تومان متری فروخته می شود.

برای خانه ۲۶۰ متری، متری ۲۶۰ میلیون چقدر باید پرداخت کنید؟ یک وام ۸۰ میلیونی چه کار می کند؟ این وام ها جوک است.

معلوم است که مسکن بحران می شود و ساخته نمی شود. انبوه ساز با هزار مصیبت بسازد چه کسی می خرد؟ اینها نکته هایی است که باید بدان توجه کرد./ جماران


قیمت وام مسکن کاهش پیدا کرد

۱۴۰۲/۷/۶

قیمت اوراق تسهیلات مسکن در مقایسه با اواخر مرداد تقریبا ۲.۴ درصد کاهش یافته و هم‌اکنون برای دریافت وام ۹۶۰ میلیون تومانی مسکن زوجین باید ۱۶۸ میلیون و ۵۷۶ هزار تومان هزینه کرد.


شرایط پرداخت وام ۷۵۰ میلیون تومانی ساخت مسکن

۱۴۰۲/۶/۲۸

سقف تسهیلات ساخت مسکن به سازندگانی که از روش‌ها و فناوری‌های نوین استفاده می‌کنند در کلانشهرها، مراکز استان‌ها و سایر شهر‌ها به ترتیب ۷۵۰، ۶۵۰ و ۶۰۰ میلیون تومان تعیین شده که به مرور و با پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها پرداخت می‌شود. سال گذشته سقف این تسهیلات ۶۰۰ میلیون تومان بود.


هزینه وام مسکن افزایش یافت

۱۴۰۲/۵/۱۳

آخرین ارقام حاکی از آن است هزینه وام مسکن برای متقاضیان نسبت به حدود ۱۰ روز قبل افزایش یافته است و متأهل‌های ساکن پایتخت برای دریافت این وام باید بیش از ۱۷۲ میلیون تومان پرداخت کنند.


کاهش سود وام خرید مسکن به ۱۸ درصد‌

۱۴۰۲/۴/۱۴

رئیس‌کل بانک مرکزی: متقاضیان دریافت وام مسکن از نرخ ۲۳ درصدی و مبلغ اقساط گلایه داشتند.

با دستور رئیس‌جمهور و مصوبه امروز شورای پول و اعتبار، نرخ سود تسهیلات خرید مسکن که توسط وزارت راه برای مردم تهیه می‌شود ۱۸ درصد تعیین شد.

با توجه به کاهش نرخ سود تسهیلات خرید مسکن از ۲۳ به ۱۸ درصد قاعدتا مبلغ اقساط آن هم کاهش می‌یابد.


وام خرید مسکن چقدر شد (مبلغ وام مسکن ۱۴۰۲ + سقف و اقساط وام مسکن ۱۴۰۲)

۱۴۰۲/۴/۱۰

مبلغ وام مسکن 1402/ سقف وام مسکن 1402 / اقساط وام مسکن 1402 (به زودی مبلغ وام مسکن 1403 و 1404 / سقف وام مسکن 1403 / اقساط وام مسکن 1403)

مبلغ وام مسکن ۱۴۰۲ / سقف وام مسکن ۱۴۰۲ / اقساط وام مسکن ۱۴۰۲ (به زودی مبلغ وام مسکن ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴ / سقف وام مسکن ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴/ اقساط وام مسکن ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴)


جزئیات اقساط ماهانه وام جدید مسکن

۱۴۰۲/۴/۷

بانک مرکزی: اقساط وام جدید مسکن با احتساب تسهیلات جعاله برای زوجین تهرانی ۲۰ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان است.


پرداخت وام ۱۰۰ میلیونی ودیعه مسکن در تهران

۱۴۰۲/۴/۳

«آئینی»، معاون وزیر راه:

متقاضیان وام مرمت واحدهای مسکونی در بافت‌های تاریخی با سقف‌های ۱۰۰، ۷۰ و ۴۰ میلیون تومان به ترتیب در شهرهای تهران، سایر کلانشهرها و سایر شهرها می‌توانند به شکل قرض‌الحسنه و بازپرداخت ۵ ساله و با سود ۲۳ درصدی استفاده کنند.


هزینه وام مسکن برای متاهل‌ها چقدر است؟

۱۴۰۲/۳/۱۵

قیمت هر برگ وام مسکن (تسه) نسبت به حدود یک ماه قبل روندی کاهشی داشته و متاهل‌های ساکن تهران برای اخذ این وام باید حدود ۸۲ میلیون تومان پرداخت کنند./نورنیوز


وام ودیعه مسکن ۲۰۰ میلیون تومان شد

۱۴۰۲/۳/۹

نمایندگان مجلس در جریان رسیدگی به ماده ۱۱ طرح دو فوریتی ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره بها، با افزایش وام ودیعه مسکن در سال اول اجرای این قانون در تهران به ۲۰۰ میلیون تومان موافقت کردند.


افزایش سقف وام ساخت مسکن به ۵۵۰ میلیون

۱۴۰۲/۲/۲۵

رییس بنیاد مسکن:

پیگیری‌های انجام‌شده از سوی وزیر اقتصاد، در شورای پول و اعتبار افزایش تسهیلات مسکن شهری به تصویب رسیده است.

بر این اساس سقف وام مسکن شهری در همه شهرهای کشور ۵۵۰ میلیون تومان شده است.

بازپرداخت این وام به صورت پلکانی است و اقساط این وام نیز به شکلی است که نباید بیشتر از ۴۰ درصد از حداقل حقوق قانون کار باشد.


وام مسکن فرزند سوم؛ محاسبه اقساط و شرایط دریافت

۱۴۰۲/۲/۱۵

وام مسکن فرزند سوم به متقاضیانی داده می‌شود که تا الان از بانک‌ها هیچ تسهیلاتی در زمینه مسکن دریافت نکرده باشند. اقساط وام ۲۰۰ میلیونی مسکن فرزند سوم تقریبا ماهی ۹۱۰ هزار تومان است و با کارمزد چهار درصد محاسبه می‌شود


وام مسکن جوانان ۴ میلیارد تومان شد / پرداخت ۱۵ سال بعد

۱۴۰۲/۱/۲۲

سرپرست بانک مسکن:

سقف تسهیلات مسکن جوانان برای افتتاح کنندگان سال ۱۴۰۲ در سال پنجم در شهر تهران ۱۶ میلیارد ریال، در مراکز استان‌ها و شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت، ۱۴ میلیارد ریال و در سایر مناطق ۱۲ میلیارد ریال شده است

سقف تسهیلات متعلقه بعد از گذشت ۱۵ سال تمام در شهر تهران ۴۰ میلیارد ریال، در مراکز استان‌ها و شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت، ۳۴ میلیارد ریال و در سایر مناطق ۲۸ میلیارد ریال خواهد بود.

حداقل مبلغ برای افتتاح حساب پس انداز مسکن جوانان در تمام مناطق جغرافیایی کشور ۸ میلیون ریال است و درصورتی که سپرده گذاران بخواهند از سقف تسهیلات بهره‌مند شوند می‌باید براساس دستورالعمل های موجود مبالغ بیشتری واریز کنند.


وام مسکن چند؟

۱۴۰۱/۱۲/۲۷

طبق آخرین قیمت، متاهل‌های ساکن پایتخت برای اخذ اوراق مسکن باید ۱۰۰ میلیون و ۷۰۴ هزار تومان پرداخت کنند.

سایر استان‌ها، مجردها برای اخذ اوراق مسکن باید ۳۳ میلیون و ۵۶۸ و متاهل‌ها نیز ۶۷ میلیون و ۱۳۶هزار تومان پرداخت کنند.


وام مسکن ملی ۴۰۰ میلیون تومان شد / چه کسانی مشمول وام هستند؟

معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد از این پس وام ۴۰۰ میلیون تومانی نهضت مسکن ملی با سود ۲ درصد برای دهک‌های یک تا ۴ پرداخت می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، آنگونه که هادی عباسی اعلام کرده سقف تسهیلات مسکن افزایش پیدا کرده و به ۵۵۰ میلیون تومان رسیده است. اما مبلغ این وام برای برخی از دهک‌ها متفاوت است و بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان است.

به گفته این مقام مسئول، افرادی که در دهک اول و دوم درآمدی قرار دارند مشمول وام ۴۰۰ میلیون تومانی مسکن می‌شوند. نرخ سود این وام تنها دو درصد است و مدت زمان پرداخت آن ۱۵ ساله است.

دهک سوم و چهارم درآمدی هم مشمول وام ۳۰۰ میلیون تومانی می‌شوند. مدت بازپرداخت وام مسکن برای این گروه هم ۱۵ ساله است و افراد تنها باید دو درصد سود برای دریافت این وام پرداخت کنند.

آنگونه که این مقام مسئول خبر داده، دریافت وام ۴۰۰ و ۳۰۰ میلیونی با سود دو درصدی تنها شامل دهک‌های اول تا چهارم می‌شود. البته در ادامه تایید شده که این وام فقط برای افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی است.

۲۰۰ متر زمین برای خانوارهای دارای ۳ فرزند

دولت طرح تشویقی دیگری هم برای فرزندآوری دارد و آن واگذاری ۲۰۰ متر زمین به خانوارهای دارای سه فرزند و بیشتر است. خانواده ای که فرزند سوم و بیشتر آنها متولد ۲۴ آبان ۱۴۰۰ به بعد باشند می‌توانند شامل دریافت زمین ۲۰۰ متری باشند.

هزینه دریافت این زمین برای این افراد، ۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان است. این هزینه قرار است به صورت قسطی با دو سال تنفس از خانوارها دریافت شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه هزینه آماده‌سازی زمین حدود ۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان است، تصریح کرد: تاکنون حدود ۸۰ هزار نفر در سامانه وزارت راه و شهرسازی برای دریافت زمین ثبت‌نام کردند، پس از پالایش زمین مورد نظر در شهرهای کمتر از ۵۰۰ هزار نفر جمعیت به متقاضیان واگذار می‌شود. حدود ۳۰۰۰ نفر زمین تحویل شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی درمورد بروز مشکل برای برخی خانواده‌ها در شهر قم گفت: با توجه به قانون جوانی جمعیت شهر قم بالای ۵۰۰ هزار نفر جمعیت دارد نمی‌توانیم در این شهر به متقاضیان زمین واگذار کنیم. در زمان حاضر در سه شهر اطراف قم از جمله سلفچگان و چند سایت زمین آماده واگذاری به متقاضیان است.


وام مسکن ۷۰۰ میلیونی ۱۴۰۲

شرایط دریافت وام ۷۰۰ میلیون تومانی مسکن / اقساط وام چقدر است؟

چندی پیش بود که وزیر راه و شهرسازی پیشنهاد افزایش وام خرید مسکن ۷۰۰ میلیون تومانی را داد. اما در ازای دریافت این وام افراد چقدر باید بازپرداخت داشته باشند؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازپرداخت وام ۷۰۰ میلیون تومانی مسکن چقدر است؟

به نقل از خبرآنلاین ، طبق محاسبات، اقساط تسهیلات ۷۰۰ میلیون تومانی با نرخ سود ۱۸ درصد و مدت بازپرداخت ۱۲ ساله به حدود ۱۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان می‌رسد؛ این در شرایطی است که بسیاری از اقشار جامعه توان پرداخت چنین تسهیلاتی را ندارند.

بر همین اساس، کارشناسان اعتقاد دارند این وام تاثیری در قدرت خرید متقاضیان واقعی خرید خانه ایجاد نمی‌کند و حتی می‌تواند به عنوان یک عامل روانی محرک، منجر به رشد نسبی قیمت‌ها شود.

در حال حاضر سقف تسهیلات خرید مسکن از طریق خرید اوراق در شهر تهران ۴۸۰ میلیون تومان است که به زوجین تعلق می‌گیرد. هریک از زوجین می‌توانند ۲۰۰ میلیون تومان وام به اضافه ۸۰ میلیون تومان وام جعاله دریافت کنند.

البته برای خرید این تسهیلات باید ۹۶۰ فقره اوراق خریداری کرد که نرخ هر فقره از آن در حال حاضر حدود ۱۳۰ هزار تومان است. بدین ترتیب خرید این تسهیلات بیش از ۱۲۴ میلیون تومان هزینه در بر دارد.

براساس گزارش بانک مرکزی از تحولات بازار مسکن تهران، متوسط قیمت مسکن در منطقه ۱۸ در حدود ۱۵ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان است و پس از آن، در منطقه ۲۰ تهران به طور متوسط هر مترمربع واحد مسکونی در حدود ۱۶ میلیون و ۷۰۹ هزار تومان قیمت دارد.

بنا به این گزارش، گران‌ترین منطقه تهران، منطقه یک است که هر مترمربع به طور متوسط ۷۵ میلیون و ۱۵۶ هزار تومان به فروش می‌رود. بنا به این گزارش، بیشترین معامله در منطقه ۵ تهران (متوسط قیمت متری ۴۲ میلیون تومان) و کمترین در منطقه ۱۹ تهران (متوسط قیمت متری ۱۸ میلیون و ۱۳۲ هزار تومان) اتفاق افتاده است.

توجه: مطالب بخش پزشکی و سلامت سایت نایریکا فقط جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارند. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان کرد.
Subscribe
Notify of
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments